PODPORA a SERVIS

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE

Prejdite na stránky podpory spoločnosti MSI a objednajte si servis pre váš produkt, ktorý zabezpečuje centrálne servisné stredisko MSI European Repair Center (ERC). Viac informácií a postup riešenia záručnej opravy ostatných výrobcov nájdete nižšie.

POZÁRUČNÝ SERVIS

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon, alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte nás, a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE

Pred zaslaním notebooku / PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému Vám zdvorilo odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).

 UPOZORŇUJEME, v prípade že bude potrebná obnova systému do pôvodného továrenského nastavenia, STRATÍTE DÁTA ULOŽENÉ NA DISKU.

POSTUP NAHLÁSENIA OPRAVY

Prejdite na stránky podpory spoločnosti MSI a objednajte si servis pre váš produkt. Autorizovaný servis MSI Vás môžeme kontaktovať telefonicky, e-mailom alebo iným spôsobom.

 ZARIADENIE ZABALTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

Prebieha momentálne oprava vášho zariadenia?

Získajte aktuálne informácie o svojich opravách a prípadoch technickej podpory.


OSTATNÉ PRODUKTY

Pre reklamáciu príslušenstva MSI (brašne, káble, redukcie a pod.) a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode msi-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 7
036 01  Martin

 043 4224 771
 Určené len pre príslušenstvo MSI (brašne, káble, redukcie a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod msi-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové číslo) a SN (s/n sériové číslo).

POZÁRUČNÝ SERVIS

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode msi-shop.sk.

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.

TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:

  • OSOBNE NA PREDAJŇU
  • ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
  • OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (preprava je spoplatnená)

CENOVÁ PONUKA

 Pred vyžiadaním cenovej ponuky doporučujeme kontaktovať servis telefonicky 043 4224 771 pre overenie, či bude pre nacenenie opravy zariadenia potrebné doručiť ho do servisu.

Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby. Cena prepravy do servisu je 5,90 € s DPH (balík do 10kg).

VYSTAVENIE PONUKY

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

 Cenová ponuka na náhradné diely do 5 pracovných dní

AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE

Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:

15,00 € s DPH  (pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu)
20,90 € s DPH  (pri zaslaní kuriérom späť k Vám, balík do 10 kg)

+ CENA PREPRAVY DO SERVISU
5,90 € s DPH
 (ak ste využili našu službu zvoz do servisu, balík do 10 kg)

SERVIS

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

 Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.

 Produktové číslo (PN) a Sériové číslo (SN) produktu sú potrebné pri požiadavke na náhradné diely.
 ZARIADENIE ZABALTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Správne zabalenie zásielky

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.