Za účelom zlepšenia užívateľského zážitku a poskytovaných služieb na našej stránke a marketingové účely sa do Vášho prehliadača ukladajú chrumkavé súbory cookies. Chceš byť aj ty chrumkavý? Viac informácií
load

Podpora a servis

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú službu, kontaktujte nás e-mailom na servis@msi-shop.sk alebo telefonicky a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme. Viac informácií

OVLÁDAČE a SÚBORY na stiahnutie

Viete, aký ovládač alebo úbor potrebuje Vaše zariadenie? Tu si ho môžete stiahnuť.

Ovládače a súbory na prevzatie

Oficiálny kanál technickej podpory na YouTube

(v angličtine)

MSI HOW-TO CHANNEL

Registrácia proruktov

Zaregistrujte svoj výrobok MSI a využívajte množstvo výhod.

Registrácia produktov MSI

Riešenie záručnej opravy

viac informácií

Zadať záručnú opravu (objednať zvoz do servisu)

Zistiť stav opravy

Servisné služby

Inštalácia Operačného systému

Downgrade Operačného systému

Recovery

Rozšírenie záruky

Notebooky  |  Počítače

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom správnej záruky MSI pre Vaše zariadenie, kontaktujte nás na obchod@msi-shop.sk

POPIS

Riešenie záručnej opravy

Pri telefonickom nahlásení opravy majte, prosím, pripravené sériové číslo výrobku a ak je výrobok v záruke, tak tiež nákupný doklad. Náš operátor Vás bude informovať o ďalšom postupe.

Pred zaslaním notebooku / PC do servisu sa, prosím, uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému Vám zdvorilo odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery alebo recovery CD / DVD). V prípade, že ide o problém vyžadujúci obnovu systému, prevedieme obnovu systému do pôvodného stavu. Upozorňujeme, že v prípade obnovy systému stratíte dáta uložené na pevnom disku.

Príslušenstvo dodané k produktu pribaľte tiež, pokiaľ Vás operátor nebude informovať inak. 

Pokyny pre správne zabalenie zásielky


 

Postup nahlásenia opravy

V prípade poruchy Vášho produktu MSI môžete nahlásiť opravu dvoma spôsobmi:

Emailom

SK  service.sk.erc@msi.com
CZ  service.cz.erc@msi.com


 

Telefonicky, v pracovných dňoch medzi 8:30 a 17:00

SK  +421 (0) 800 004 803
CZ  +420 (0) 800 142 571

Hovory môžu byť z dôvodu skvalitňovania služieb monitorované.
Hovory sú spoplatnené podľa tarifikácie Vášho operátora.

 

Príslušenstvo a ostatné produky

Pre reklamáciu príslušenstva MSI a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode msi-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
+421 (0) 905 468 328
+421 (0) 905 468 323
 

servis@msi-shop.sk

Pre produkty zakúpené cez internetový obchod msi-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové číslo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy, prosím, napíšte: Záručný servis.

Riešenie pozáručnej opravy

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode msi-shop.sk.
Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje.

servis@msi-shop.sk

Do predmetu správy, prosím, napíšte: Pozáručný servis.


 

Cenová ponuka

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia kuriérom, pošlite objednávku zvozu na:
 

servis@msi-shop.sk

V e-maili, prosím, nezabudnite uviesť typ zariadenia (PN a SN), popis poruchy a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy, prosím, napíšte: Pozáručný servis - preprava. Cena služby je:

5,90 €  s DPH  ( balíky do 10 kg )

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

Cenová ponuka na náhradné diely do 3 pracovných dní.

Pokiaľ s opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu poruchy:

15,00 €  s DPH  (pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu)
20,90 €  s DPH  (pri zaslaní kuriérom späť k Vám - balík do 10 kg)


 

Servis

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.

Kompletný cenník servisných služieb


 

Kontakty na servis

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin
+421 (0) 43 4224 771

servis@msi-shop.sk

POPIS

Pokyny pre správne zabalenie zásielky

Zombyii

Prepravu produktov do servisného strediska MSI zaisťujú prepravné spoločnosti PPL a UPS. Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje, pozri správne zabalená zásielka. Ďalej priložte kópiu predajného dokladu a balík starostlivo zalepte cez všetky spoje širokou lepiacou páskou.

UPOZORNENIE:

V žiadnom prípade nie je prípustné posielať notebooky len v brašni. Prepravná služba ani spoločnosť MSI neručí za nedostatočne zabalené zariadenia.

V prípade otázok nás kontaktujte

Obchodné podmienky

Reklamačné podmienky

Ochrana osobných údajov

Vrátenie tovaru

Formulár na odstúpenie od zmluvy

NEPLATÍ  PRE NÁKUP NA IČO

(pri nákupe na IČO nás pre možnosť vrátenia tovaru kontaktujte na obchod@msi-shop.sk )